UNIQA Srbija je sve poslovne aktivnosti podredila zajedničkoj borbi protiv širenja i posledica Korona virusa uz maksimalno poštovanje svih mera Vlade Republike Srbije i nadležnih zdravstvenih institucija.
U cilju najvišeg stepena zaštite zdravlja UNIQA je zbog vanrednog stanja zaposlenima obezbedila nesmetan rad od kuće, uz zadržanu stabilnost poslovanja, a klijentima neometan nastavak servisa.
Uz imperativ očuvanja zdravlja stanovništva, UNIQA je klijentima omogućila usluge bez neposrednog kontakta, kroz online servise dostupne 24 časa dnevno i telefonske linije u Kontakt centru.
Pored prijave štete i isplate u najkraćem roku, svi UNIQA online i telefonski servisi omogućavaju klijentima da ostanu kod kuće i da jednostavno koriste usluge dostupne 24/7.
Polise se dostavljaju imejlom ili poštom, lični savetnik za osiguranje dostupan je preko mobilnog telefona dostupnog na stranici www.uniqa.rs u delu „Izaberi svog savetnika za osiguranje“ ili pozivom UNIQA broja u izabranom gradu. Online kupovina, plaćanje, kontakt centar kao i kontakt centar za korisnike zdravstvenog osiguranja dostupni su i dalje, a sve informacije se nalaze na sajtu ove kompanije, gde se nalazi i mogućnost online prijave šteta, informacije o viber broju za korisnike putnog osiguranja koji su u inostranstvu, a i dalje je dostupna video-procena šteta, uz pomoć mobilnog telefona ili tableta tokom video poziva kojim se završava procena štete na vozilu ili imovini i razmenjuje neophodna dokumentacija.