Sve o osiguranju

logo-png

Uslovi imovinskih osiguranja DDOR-a za klijente preko objedinjene naplate po nepromenjenim uslovima

Imajući u vidu novu regulativu Narodne banke Srbije i potrebu da se izmeni sistem plaćanja pomoću servisa objedinjene naplate, DDOR osiguranje će korigovati način naplate premije osiguranja. Za sve svoje dugogodišnje korisnike osiguranja imovine i osiguranja od nezgode koji su svoje obaveze plaćali pomoću servisa objedinjene naplate, pripremljene su informacije i biće distribuirane svim postojećim korisnicima pojedinačno.

Osnovna izmena se odnosi na korisnike porodičnog osiguranja od nezgode: oni će od sada biti u mogućnosti da svoje dvadesetčetvoročasovno pokriće od povreda, po izuzetno povoljnim uslovima, nastave da mesečno ili godišnje plaćaju direktno u poslovnicama DDOR osiguranja, pomoću trajnih naloga u svojim bankama ili administrativne zabrane. Za penzionere će biti na raspolaganju i plaćanje pomoću administrativne zabrane PIO fonda.

Korisnici imovinskih osiguranja – osiguranja nekretnine i pokretnosti u stanu ili kući, kao i paketa DDOR osuguranja „24h hitne kućne popravke“, mogu da nastave da plaćaju na isti način, na računu objedinjene naplate bez promene u ceni, odnosno pokriću.

„Pripremili smo posebne vaučere u iznosu od 500 dinara koje ćemo dosadašnjim korisnicima poslati poštom na kućnu adresu. Samo postojeći korisnici imati mogućnost da zadrže izuzetno povoljne uslove i da ugovaranja novih osiguranja na ovaj način neće biti“, rekao je Goran Ivanović, direktor Funkcionalne oblasti za Prodaju i marketing DDOR osiguranja.

Publikacije
Scroll to Top