UNIQA osiguranje od dolaska u Srbiju uložilo više od 13,4 milijarde dinara

UNIQA, ime pod kojim posluje jedna od najvećih osuguravajućih grupacija u Evropi, obeležava 20 godina od uvođenja svog brenda. Preko svoje kompanije u Srbiji je, od dolaska na ovo tržište, u njega uložila više od 13,4 milijarde dinara.

Od osnivanja do danas na ime odštetnih zahteva ova kompanija je isplatila više od 20 milijardi dinara. „Ukupna dobit ostvarena u prethodnoj godini iznosi 308,2 miliona dinara, od čega je 126 miliona ostvareno u životnom osiguranju”, rekla je Gordana Bukumirić, predsednica Izvršnog odbora UNIQA osiguranja.

Od početka poslovanja u Srbiji do danas UNIQA je sklopila više od tri miliona polisa za više od 550.000 ljudi svih generacija, a prodajna mreža ima 43 poslovnice, osam generalnih agencija i 15 mobilnih kancelarija širom Srbije.

Najznačajniji rast beleži UNIQA putno osiguranje sa kojim je samo u toku letnje sezone putovalo više od 200.000 građana Srbije, kao i osiguranje domaćinstva. Liderska pozicija ostvarena je u oblasti bankoosiguranja i individualnog zdravstvenog osiguranja, gde UNIQA raspolaže najvećom mrežom od preko 800 specijalističkih ordinacija, poliklinika, domova zdravlja i bolnica širom Srbije. Korisnicima nudi različite pakete osiguranja, pri čemu sami biraju termin, ustanovu, kao i lekara u okviru nje, a prilikom dolaska na zakazani pregled, čekaju najviše 15 minuta. Zahvaljujući MedUNIQA kontakt centru, u kojem rade lekari, klijenti 24/7 mogu da dobiju medicinski savet i pomoć prilikom izbora zdravstvene ustanove i zakazivanja termina.

U narednoj godini očekuje se najveći rast u imovinskim osiguranjima, osiguranju malih i srednjih preduzeća, ali i osiguranju domaćinstva i privatnom zdravstvenom osiguranju.

„UNIQA je vlasnik sertifikata i dobitnik zlatne medalje „Customers’ Friend“, koje smo za izvrstan odnos prema klijentima dobili od strane prestižne međunarodne organizacije ICERTIAS.”, rekla je Gordana Bukumirić.

U sklopu analize za „Customers’ Friend“ sertifikaciju, UNIQA osiguranje je prošlo detaljan proces istraživanja i verifikacije u kojem se analizirao ugled, komunikacija, inovacije, finansijska stabilnost kao i korisničko iskustvo kroz jednostavnost, brzinu i dostupnost, ali i poverenje, integritet, transparentnost i društvena odgovornost.

Jedna od inovacija koju je ova kompanija donela na tržište je video- procena šteta: ovaj servis omogućava klijentima da tokom samo jednog video poziva sa proceniteljem, snime nastala oštećenja na imovini i vozilima i razmene svu neophodnu dokumentaciju, zbog čega proces isplate šteta traje do 48 sati.

Rezimirajući protekli period, Bukumirić je istakla da je kompanija UNIQA u Srbiji u društveno odgovorne projekte iz oblasti sporta, kulture, socijalne zaštite dece i mladih, obrazovanja i privrede uložila više od 100 miliona dinara. Poslednja u nizu je donacija udruženju NURDOR za izgradnju roditeljske kuće u Beogradu u iznosu od 500.000 dinara.

Scroll to Top