Sve o osiguranju

logo-png

Ukupna premija Triglav osiguranja Srbija u 2015. godini porasla za gotovo četvrtinu

Triglav osiguranje Beograd, koje je deo Triglav Grupe, u 2015. godini ostvarilo je rast premije osiguranja od 24% (obračunato u evrima) u odnosu na isti period prethodne godine, te je za 0,5% poboljšalo položaj na srpskom tržištu osiguranja i sada iznosi 4,2 procenta.

Triglav grupa je 2015. godinu završila u skladu sa strateškim usmerenjima. Fakturisala je 919,1 milion evra premije osiguranja i saosiguranja, što je 4% više od planiranog i 3% više nego godinu pre toga. Dobit Grupe pre oporezivanja iznosila je 102,5 miliona evra, što je 20% više od planiranog i 2% više nego u 2014. godini. Dobro poslovanje Grupe u osnovnoj delatnosti imovinskih osiguranja odražava i poboljšani kombinovani koeficijent, koji je snižen na 92,8% te je za 3,5 postotnih bodova bolji od planiranog i od vrednosti u 2014. godini, a za 2 postotna boda je bolji od dugoročne prosečne ciljne vrednosti (95%).

Na razvojno važnom sektoru zdravstvenih i penzijskih osiguranja, Triglav grupa je preuzela Skupnu pokojninsku družbu, drugog najvećeg slovenačkog ponuđača dobrovoljnih penzijskih osiguranja. Prošlogodišnje dobre poslovne rezultate pozitivno je obeležio i rast premija na tržištima izvan Slovenije, odsutstvo masovnih štetnih događaja, ali i ne baš povoljna situacija na tržištima kapitala.

Grupa je u 2015. godini fakturisala 919,1 milion evra premija osiguranja i saosiguranja, što je za 4% više od planiranog i za 3% više nego u godini pre toga. Na slovenačkom tržištu Triglav grupa sa 36% udela na tržištu uverljivo zauzima vodeći položaj. Osim matičnog društva, na ovom tržištu još posluju Triglav, Zdravstvena zavarovalnica i Skupna pokojninska družba, novo zavisno društvo u Grupi. Premija Zavarovalnice Triglav dostigla je 586,3 miliona evra (1% manje nego 2014), dok je Triglav, Zdravstvena zavarovalnica fakturisala 1% više premija u poređenju sa 2014. U Sloveniji, Triglav grupa, na tržištu imovinskih osiguranja ima udeo na tržištu od 44%, na tržištu životnih osiguranja 35%, a na tržištu zdravstvenih osiguranja 23%. U Hrvatskoj je premija zabeležila rast od 8%, u Srbiji od 24%, a u Makedoniji od 13%. Na crnogorskom tržištu rast premije je iznosio 10%, a u Bosni i Hercegovini 9%.

Publikacije
Scroll to Top