Sve o osiguranju

logo-png

Udruženje osiguravača Srbije pokrenulo kampanju o važnosti osiguranja

„Osiguraj budućnost“ je naziv kampanje podizanja svesti javnosti o značaju osiguranja, koju je pokrenulo Udruženje osiguravača Srbije (UOS).
Kroz ovu kampanju, UOS će građanima i privrednicima objasniti sve prednosti osiguranja i preuzimanja odgovornosti. Cilj je da se ukaže da osiguranje nije trošak, već ulaganje u budućnost.
Prilikom predstavljanja ove kampanje, osiguravači su izneli podatak da je nominalni rast tržišta osiguranja nastavljen i u godini koja je na izmaku: na kraju trećeg kvartala u odnosu na isti period prošle godine, ukupna premija je uvećana za 10 odsto dok je premija životnih osiguranja uvećana za 18,9 odsto i sada u ukupnoj premiji učestvuje sa nešto više od 23 odsto.
U 2015. godini premija osiguranja je zabeležila rast od 15 odsto, a premija životnog osiguranja porasla je za nešto više od 17 odsto. Po učešću premije u bruto društvenom proizvodu Srbija je na začelju Evrope sa oko dva odsto – ovaj procenat je u razvijenim zemljama oko 6,8 – rečeno je u UOS-u.
Osnovna karakteristika srpskog tržišta osiguranja je, kako je rečeno, loža struktura, odnosno nizak procenat životnog osiguranja u ukupnoj premiji, i visoko učešće obaveznog osiguranja. Na kraju prošle godine, polisu životnog osiguranja imalo je nešto više od 700.000 građana Srbije, kažu u UOS-u.

Publikacije
Scroll to Top