Konferencije-rizici

U DDOR osiguranju zaključivanje polisa i prijava štete bez napuštanja stana

Prilagođavajući način rada novonastaloj situaciji i uslovima vanrednog stanja usled virusa COVID-19, prvenstveno brinući o zdravlju svojih zaposlenih i klijenata, DDOR osiguranje je omogućilo klijentima i drugim građanima zaključivanje polisa, prijavu štete i zakazivanja procene štete bez dolaska u prostorije Društva. Procedure su pojednostavljene i prilagođene situaciji i ne zahtevaju napuštanje svog doma. Svim klijentima i drugim građanima na raspolaganju je i Korisnički centar, a aktuelne informacije relevantne za klijente se svakodnevno objavljuju u posebnoj kategoriji na internet prezentaciji Društva.

Klijenti – fizička lica, koji žele da prijave štetu mogu da se obrate Korisničkom centru preko besplatnog broja 0800 303 301: kako bi se minimalizovali kontakti i potreba za boravkom van kuće, uvedena je i posebna mogućnost zakazivanja procene štete na motornim vozilima u terminu koji najviše odgovara klijentu.

Za pravna lica omogućeno je slanje prijave štete na email adresu prijavastetepl@ddor.co.rs i mogućnost dostavljanja kompletne dokumentacije elektronski.

Formulari za prijavu štete se nalaze na sajtu DDOR osiguranja.

Za obnovu i kupovinu osiguranja poželjno je pozvati agente prodaje i sa njima dogovoriti dinamiku ugovaranja koristeći mogućnost kupovine polisa osiguranja bez dolaska u filijalu i bez kontakta prilikom kupovine. Takođe, na raspolaganju je i Korisnički centar za pomoć oko kupovine ili kontakta agenata.

 

Možda će vam ovo biti zanimljivo

UNIQA osiguranje ponovo otvorilo poslovnice

Više od 50 poslovnica UNIQA osiguranja ponovo je otvoreno 11. maja, kaže se u saopštenju ...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *