Naziv radnog mesta: Rukovodilac Službe za IT podršku
Opis poslova koje će obavljati:
Definiše projektne i programerske zahteve zajedno sa rukovodiocima određenih timova;
Koordinira informatizaciju poslovnih procesa Društva prema Matici i spoljnim dobavljačima;
Učestvuje u pregovorima i izboru partnera za realizaciju delova sistema;
Organizuje, koordinira sve aktivnosti povezane IT sistemom Društva;
Izrađuje i implementira plan kontinuiteta (BCP) i oporavka od elementarnih nepogoda (DRP) na IT sistemima Društva;
Organizuje obuke vezane za IT sistema i BCP i DRP;
Organizuje, koordinira i kontroliše informatičkom opremom, softverskim modulima;
Kontaktira, komunicira i prati ugovore sa dobavljačima o obezbeđenju opreme, softverskih rešenja i sistemske podrške;
Koordinira preduzimanje mera za fizičku i logičku zaštitu informacija, podataka i opreme za ICT;
Vrši analizu funkcionalnosti aplikacija u vezi sa zahtevima različitih organizacionih delova Društva;
Organizuje i obezbeđuje podršku krajnjim korisnicima;
Učestvuje u projektovanju i programiranju složenih informatičkih podsitema;
Određuje rokove za izvršenje dogovorenih projekata;
Dodeljuje određene zadatke rukovodiocima i članovima pojedinih timova;
Vodi projekte i kontroliše članove projektnih timova;
Odgovara za tačnost podataka, funkcionalnost, efikasnost, sigurnost i kvalitet informacionog sistema u skladu sa zahtevima poslovnog sistema; Odgovara za rezultate članova ICT tima;
Odgovara za efikasnost i rezultate partnera u oblasti ICT;
učestvuje u radu menadžmenta kompanije i predlaže ICT rešenja za podršku poslovnim procesima;
Predlaže strategiju ICT u kompaniji; predlaže članove ICT tima i dodeljuje funkcije;
Koordinira i prati rad članova ICT tima; koordinira i kontroliše rad timova koji funkcionišu u ICT;
Planira kratkoročno (na mesečnom nivou) i dugoročno (na godišnjem nivou) rad i aktivnosti ICT tima;
Planira edukaciju i osposobljavanje članova ICT tima;
Prati statistiku zahteva sa Help deska i prema rezultatima definiše akcije za poboljšanje korišćenja Informacionog sistema;
Učestvuje u izradi i odgovoran je za sprovođenje sistema internih kontrola;
Potrebna znanja i veštine:
- Visoka stručna sprema IT usmerenja
- Minimum pet godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Prednost će imati kandidati sa radnim iskustvom u osiguranju
- Vozačka dozvola B kategorije
Pošaljite Vaš CV i motivaciono pismo na: mios@milenijum-osiguranje.rs sa naznakom “Za konkurs”.
Oglas je otvoren do popune. Kontaktiraćemo samo kandidate koji ispunjavaju uslove i uđu u uži izbor.