Kompanija DDOR Novi Sad predstavila je novi vizuelni identitet kompanije koji, kako je rečeno, “čuva grafičku istoriju DDOR-a, njegovu tradiciju i poverenje građana”. Novi znak stilizovan je u skladu sa modernim trendovima, a novim bojama, su, kako kažu, želeli da kompaniju vizuelno izdvoje od konkurencije i da pošalju poruku o konstantnom razvoju u skladu sa vremenom i potrebama klijenata.
Na svečnosti u Novom Sadu, organizovanoj ovim povodom, istovremeno je predstavljeno i partnerstvo u serijalu Dragana Bjelogrlića “Senke nad Balkanom”, koja će od oktobra premijerno biti prikazivana na RTS.
DDOR Novi Sad je deo italijanske UNIPOL Grupe koja ima ukupnu premiju veću od 16 milijardi evra I više od 15 miliona klijenata. Kompanija u Srbiji ima mrežu sa više od 100 internih I 700 eksternih prodajnih mesta, uslužuje više od pola miliona klijenata i ima premiju veću od 10 milijardi dinara.
Tokom sedam decenija poslovanja u Srbiji DDOR se pokazao aktivnim i u oblasti društvene odgovornosti: u povećanje stepena bezbednosti u saobraćaju investiralno je više od 500 miliona dinara u proteklih šest godina, kroz dugogodišnji saradnju sa NAVAK Nacionalnom vozačkom akademijom. Kroz saradnju sa Ministarstvom unutrašnjih poslova u projektu „Život za mlade vozače“, mladi vozači koji su tek položili vozački ispit dobili su šansu da potpuno besplatno prođu treninge bezbedne vožnje i na taj način unaprede svoja znanja u saobraćaju i steknu nove vozačke veštine.
|