DDOR: Klijentima na raspolaganju usluge Korisničkog centra i on-line prijava šteta

U skladu sa merama koje je Vlada Republike Srbije usvojila povodom proglašenog vanrednog stanja u zemlji, kao i u svetlu novonastale situacije brzog globalnog širenja virusa COVID-19, neophodno je pridržavati se preporuka za smanjenje rizika od infekcije i prenošenja Korona virusa, čijim sprovođenjem štitimo i sebe i druge. Posebna pažnja i dodatne mere uvode se za predstavnike starije populacije klijenata i zaposlenih kao naročito osetljive kategorije. Sanitarni i higijenski standardi u poslovnicama podignuti su na najviši nivo, a svi zaposleni upućeni su u mere zaštite sebe i drugih. Preporuka za sve klijente je da koriste telefonski i elektronski način komunikacije: da kontaktiraju svog agenta prodaje osiguranja telefonom ili emailom odnosno da koriste usluge Korisničkog centra. Dolasci i boravak klijenata u filijalama biće ograničeni tako da ne ugrožavaju preporučenu distancu i neophodne obrasce ponašanja.

Klijentima su na raspolaganju sledeće opcije za korišćenje usluga DDOR osiguranja:

Za kupovinu polisa osiguranja:

  • za obnovu ili kupovinu novih polisa osiguranja, na raspolaganju su agenti osiguranja koji su već zaključili postojeće polise osiguranja dostupni telefonom ili email-om;
  • za sve informacije i mogućnost kupovine polisa osiguranja na raspolaganju su operateri Korisničkog centra na 0800 303 301 (besplatan poziv), svakog radnog dana od 7h do 22h, subotom od 8h do 16h;
  • na raspolaganju je chat sa operaterima Korisničkog centra na ddor.rs svakog radnog dana od 7h do 22h, subotom od 8h do 16h;
  • portal ddor.rs na kojem je moguće ugovoriti određene proizvode osiguranja;
  • Pozivanje najbliže poslovnice i dogovor sa agentima prodaje oko kupovine polise osiguranje na način koji najviše odgovara preporukama za ponašanje.

Za prijavu štete:

  • Pred-prijava osiguranog slučaja na raspolaganju je online;
  • Mogućnost slanja upita ili popunjene prijave na adresu ddor@ddor.rs;
  • Zakazivanje procene štete na motornim vozilima u željenom terminu besplatnim pozivom Korisničkom centru na 0800 303 301, svakog radnog dana od 7h do 22h, subotom od 8h do 16h.

Prilikom boravka u poslovnicama, pozivaju se svi klijenti da se pridržavaju sledećih pravila:

  • prilikom ulaska u prostor da dezinfikuju ruke sredstvom koje se nalazi na prijemnom pultu,
  • da održavaju rastojanje od najmanje jednog metra u odnosu na sva druga prisutna lica,
  • ukoliko prostor ne dozvoljava neophodno rastojanje, bezbednije je po sebe i druge da svoj red sačekaju van prostorije,
  • ukoliko je potrebno da se nakašlju ili kinu, da to učine u pregib lakta, ili papirnu maramicu, a upotrebljenu maramicu odlože u kantu za otpatke (sa poklopcem) i odmah nakon upotrebe dezinfikuju ponovo ruke,
  • ukoliko ih službeno lice tako zamoli, da sačekaju svoj red van prostorije ili prostora za prijem klijenata,
  • da izbegavaju rukovanje ili neki drugi kontakt sa osobama u prostoriji,
  • da mobilni telefon, olovku, novčanik i slične lične sitnice drže u džepovima ili u torbi i da ih ne spuštaju na površine u prostoriji.

DDOR osiguranje posebnu pažnju posvećuje brizi o svojim zaposlenima i zbog toga su pripremljeni preduslovi za nesmetan rad od kuće. Dodatno, sastanci su svedeni na najmanju moguću meru, uz korišćenje video konferencija kao osnovnim sistemom za poslovne susrete. Ovakav vid reorganizacije rada neće ni na koji način ugroziti visoki kvalitet pružene usluge klijentima.

Scroll to Top