Oktobar 2015. Brend AXA Grupe po sedmi put je proglašen za najbolji globalni brend u osiguranju, od strane multinacionalna kompanija za ocenjivanje brendova „Interbrend“.
Vrednost brenda ove kompanije je 9,2 milijarde dolara, što ej rast od 14 odsto u poslednjih godinu dana.
Na listi 100 najboljih globalnih brendova, koju Interbrend svake godine objavljuje, AXA je ove godine zauzela 48 mesto, što je najbolji plasman kompanije ikada na ovoj prestižnoj rang listi.
U poslednje dve godine vrednost brenda AXA povećana je za 30 odsto. Pored odličnih poslovnih rezultata, rastu su najviše doprineli ekspanzija na tržištima Azije, Afrike i Južne Amerike, ubrzana digitalna transformacija kompanije, kao i još bolja povezanost i servisiranje klijenata zasnovani na korišćenju modernih komunikacionih tehnologija.
Svakog oktobra Interbrend objavljuje listu najboljih svetskih brendova, među kojima su internacionalni giganti poput Apple, Google, Coca Cola, Microsoft i druge vodeće globalne kompanije. Metodologija Interbrenda smatra se za jednu od najmerodavnijih u poslovnom svetu kada je u pitanju merenje vrednosti brendova.
Od 2010. godine brend AXA prisutan je i u Srbiji, preko kompanije AXA Osiguranje, koja ima više od 300 zaposlenih i danas je najbrže rastuća osiguravajuća kuća na tržištu.
AXA Grupa je svetski lider u osiguranju i upravljanju sredstvima, sa oko 161.000 zaposlenih koji pružaju usluge za 103 miliona klijenata u 59 zemalja širom sveta. U 2014. godini prihod po IFRS (međunarodni finansijski standardi izveštavanja) je dostigao 92 milijarde evra, a dobit je dostigla 5,1 milijardu evra. AXA Grupa je prema podacima od 31. decembra 2014. upravljala investicionim sredstvima u iznosu od 1.277 milijarde evra. Jedan je od osnivača Finansijske inicijative programa UN za životnu sredinu (UNEPFI), Principa održivog osiguranja i potpisnik Principa UN za odgovorno investiranje.