UNIQA: Odloženo plaćanje obaveza za osiguranje za klijente starije od 65 godina i klijente koji su delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihoda

UNIQA osiguranje je omogućilo klijentima starijim od 65 godina i klijentima koji su tokom epidemije virusa COVID-19 delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihoda, izmirenje ovih obaveza po završetku vanrednog stanja. Odloženo izmirenje obaveza premije osiguranja dospele tokom vanrednog stanja, nema za posledicu obračun zatezne kamate i ne utiče na ostvarenje prava iz ugovora tokom trajanja vanrednog stanja. Premije osiguranja dospele u periodu trajanja vanrednog stanja, izmiruju se naknadno u periodu od tri meseca po ukidanju vanrednog stanja. Ovim olakšicama se ne produžava važenje osiguranja već samo odlaže plaćanje dospelih premija.

Za odlaganje dospelih premija osiguranja potrebno je poslati podatke (ime, prezime, JMBG, kontakt telefon) uz Zahtev za odlaganje na info@uniqa.rs ili na telefon 011/20 24 100.

Klijenti koji ne žele da koriste olakšice, tokom vanrednog stanja mogu da nastave redovno izmirenje obaveza u rokovima predviđenim ugovorom o osiguranju. U slučaju da važenje ugovora istekne tokom vanrednog stanja, klijenti mogu zaključiti nov uz obavezu plaćanja prve premije.

Pored ličnih savetnika za osiguranje koji su svim klijentima dostupni telefonski, klijenti za sve informacije, podršku i prijavu šteta mogu pozvati UNIQA Kontakt centar (011/20 24 100) ili broj 0800 201 301 (besplatan za pozive iz Srbije).

Možda će vam ovo biti zanimljivo

On-line plaćanje u DDOR osiguranju od sada i pomoću NBS IPS QR koda

Nastavljajući proces digitalizacije kroz korišćenje najnovijih tehnologija, jednostavnijih i bržih načina plaćanja u svojoj on-line ...