Triglav osiguranje u Srbiji dobilo sertifikat za kvalitet postupanja sa prigovorima

Nakon uspešnog uspostavljanja procesa postupanja sa prigovorima u vezi sa proizvodima osiguranja, Triglav osiguranju Srbija je dodeljen sertifikat SRPS ISO 10002:2016 kojim se potvrđuje kvalitativni pomak u odnosu sa klijentima. Ovim sertifikatom, postojećim i budućim klijentima Triglav osiguranja Srbija, dodatno se garantuje kvalitet pružanja usluga, kako u prodajnim, tako i u post-prodajnim procesima. Standard ISO 10002:2016 deo je globalnog procesa sistema upravljanja kvalitetom.

„Namena dobijenog Standarda je formiranje sistema specializovanog za rad sa klijentima u obradi i rešavanju prigovora za vreme korišćenja usluga Društva. Standard je u potpunosti usmeren ka zadovoljstvu korisnika uslugama osiguranja. Njegov cilj je utvrđivanje i sprovođenje efikasnog i efektivnog načina rešavanja prigovora korisnika usluga osiguranja“, rekao je Denis Perinčić, predsednik Upravnog odbora Republičke unije potrošača.

Možda će vam ovo biti zanimljivo

On-line plaćanje u DDOR osiguranju od sada i pomoću NBS IPS QR koda

Nastavljajući proces digitalizacije kroz korišćenje najnovijih tehnologija, jednostavnijih i bržih načina plaćanja u svojoj on-line ...