Triglav osiguranje u Srbiji dobilo sertifikat za kvalitet postupanja sa prigovorima

Nakon uspešnog uspostavljanja procesa postupanja sa prigovorima u vezi sa proizvodima osiguranja, Triglav osiguranju Srbija je dodeljen sertifikat SRPS ISO 10002:2016 kojim se potvrđuje kvalitativni pomak u odnosu sa klijentima. Ovim sertifikatom, postojećim i budućim klijentima Triglav osiguranja Srbija, dodatno se garantuje kvalitet pružanja usluga, kako u prodajnim, tako i u post-prodajnim procesima. Standard ISO 10002:2016 deo je globalnog procesa sistema upravljanja kvalitetom.

„Namena dobijenog Standarda je formiranje sistema specializovanog za rad sa klijentima u obradi i rešavanju prigovora za vreme korišćenja usluga Društva. Standard je u potpunosti usmeren ka zadovoljstvu korisnika uslugama osiguranja. Njegov cilj je utvrđivanje i sprovođenje efikasnog i efektivnog načina rešavanja prigovora korisnika usluga osiguranja“, rekao je Denis Perinčić, predsednik Upravnog odbora Republičke unije potrošača.

Možda će vam ovo biti zanimljivo

Wiener Städtische osiguranje završilo prvi kvartal 2022. godine na trećoj poziciji

„Prema podacima Narodne banke Srbije o rezultatima sektora osiguranja za prvi kvartal 2022. godine, Wiener ...