Sve o osiguranju

logo-png

MIlenijum osiguranje: rast u prvom polugodištu

Kompanija MIlenijum osiguranje u prvom polugodištu je ostvarila ukupnu premiju u iznosu od 1,835 milijardi dinara, što je za devet miliona dinara više u odnosu na isti period prošle godine.

Prema strukturi portfelja, dobrovoljno zdravstveno osiguranje beleži dinamičan rast od skoro 40 miliona dinara, što je  pet puta više u odnosu na prošlu godinu. Ostala imovinska osiguranja imaju rast od od 21 odsto, dok je auto-kasko osiguranje zabeležilo 15 odsto bolji rezultat. U prvoj polovini godine i obavezno autoosiguranje je zabeležilo rast od dva odsto. U ovom periodu godine, zbog vanrednog stanja u Srbiji i mera zaštite od širenja epidemije, pad je zabeležen u osiguranjima za putnu asistenciju od 65 odsto u odnosu na prošlu godinu. Prema zvaničnom izveštaju Narodne banke Srbije, Milenijum osiguranje je jedan od lidera prema ažurnosti obrade šteta autoodgovornosti.

Predsednik Izvršnog odbora Milenijum osiguranja  Ljubiša Veljković istakao je da kombinovani racio kompanije ostvaruje pozitivan rezultat, kao jedan od važnijih pokazatelja uspešnosti u segmentu neživotnih osiguranja.

Veljković je dodao da je rast adekvatnosti kapitala, kao i pokriće tehničkih rezervi, u prvoj polovini godine bilo iznad regulatornih zahteva. „Ukupno potrebna solventnost i rizični profil Milenijum osiguranja su usklađeni, odnosno rizici u poslovanju nisu ugrozili zadatu marginu solventnosti“, dodao je Veljković.

„U odnosu na prošlogodišnje rezultate, tokom prvih 6 meseci 2020. godine, ostvaren je pozitivan rezultat i rast Milenijum osiguranja u svim segmentima poslovanja, uprkos aktuelnoj situaciji izazvanoj pandemijom.  Kod nas je “Plan kontuniteta poslovanja” implementiran znatno pre proglašenja vanrednog stanja, a većina inicijativa je dala dobre rezultate – o čemu svedoči čak blagi rast prihoda. Na taj način smo koncentrisali potrebnu likvidnost, što je obezbedilo nesmetano funkcionisanje našeg poslovanja, održavanju kvaliteta naše usluge, koja se najvećim delom ogleda u efikasnosti u rešavanju i isplati šteta, bez zastoja, reklamacija i nezadovoljnih osiguranika, korisnika naknade iz osiguranja. Zadovoljni smo prvenstveno kontinuitetom dobrih rezultata u datim okolnostima“, rekao je Veljković.

„Posebnu pažnju planiramo da posvetimo daljem unapređenju Web shop-a, i ostalim uslugama u domenu prijave šteta ili obnove polisa, koje su dostupne preko online i telefonskih servisa i mogu se ostvariti bez odlaska u ekspozituru. Ovom segmentu usluga posvećujemo posebnu pažnju, jer je značaj ubrzane digitalizacije poslovanja postao još uočljiviji u  vreme vanredne situacije“, rekao je Ljubiša Veljković

Publikacije
Scroll to Top