Kompanija Generali Osiguranje Srbija je saopštila da je preduzela sve neophodne mere radi prevencije širenja korona virusa Covid-19, i pozvala sve klijente da vode računa o svojoj sigurnosti, poštuju mere prevencije i sve svoje poslove u vezi sa osiguranjem završe od kuće.
„Kako bismo maksimalno zaštitili zdravlje naših klijenata i zaposlenih pozivamo klijente da koriste usluge dostupne putem interneta:
- Prijava odštetnog zahteva
- Informacije o polisi osiguranja
- Informacije o statusu odštetnog zahteva
- Obnova osiguranja
- Portal za klijente
- Kupovina osiguranja
- Lični savetnik za osiguranje“
Ovo se navodi u saopštenju Generali osiguranja.
Za sve poslove i pitanja u vezi sa osiguranjem klijentima su dostupne i različite digitalne mogućnosti na Generali sajtu www.generali.rs, kao i Generali mobilna aplikacija.
Svi odštetni zahtevi mogu se podneti mejlom ili telefonom, a klijentima će se u roku od 24 sata javiti stručno lice Generali Osiguranja Srbija i uputiti ih u dalji postupak. Formulari za prijavu odštetnih zahteva mogu se preuzeti na sajtu www.generali.rs