Generali Osiguranje Srbija poziva klijente da sve poslove u vezi sa osiguranjem završe telefonom ili preko interneta

Kompanija Generali Osiguranje Srbija je saopštila da je preduzela sve neophodne mere radi prevencije širenja korona virusa Covid-19, i pozvala sve klijente da vode računa o svojoj sigurnosti, poštuju mere prevencije i sve svoje poslove u vezi sa osiguranjem završe od kuće.

„Kako bismo maksimalno zaštitili zdravlje naših klijenata i zaposlenih pozivamo klijente da koriste usluge dostupne putem interneta:

  1. Prijava odštetnog zahteva
  2. Informacije o polisi osiguranja
  3. Informacije o statusu odštetnog zahteva
  4. Obnova osiguranja
  5. Portal za klijente
  6. Kupovina osiguranja
  7. Lični savetnik za osiguranje“

Ovo se navodi u saopštenju Generali osiguranja.

Za sve poslove i pitanja u vezi sa osiguranjem klijentima su dostupne i različite digitalne mogućnosti na Generali sajtu www.generali.rs, kao i Generali mobilna aplikacija.

Svi odštetni zahtevi mogu se podneti mejlom ili telefonom, a klijentima će se u roku od 24 sata javiti stručno lice Generali Osiguranja Srbija i uputiti ih u dalji postupak. Formulari za prijavu odštetnih zahteva mogu se preuzeti na sajtu www.generali.rs

Scroll to Top