Sertifikat standarda ISO 10002:2007 – za postupanje po prigovorima potrošača, u potpunosti je usmeren ka korisnicima usluga osiguranja. Njegov cilj je utvrđivanje i sprovođenje efikasnog i efektivnog načina rešavanja prigovora korisnika usluga osiguranja. Veoma je važno, a i obavezno, da svi zaposleni budu upoznati sa ovim poslovnim procesom i uključeni u proces rešavanja prigovora.
Žig „Zaštićeni potrošač“ DDOR-u je dodelila Republička unija potrošača, i njime će ova kompanija u narednom periodu garantovati da pruža najviši kvalitet usluga na tržištu i time štiti prava potrošača.
“Zaštita potrošača predstavlja pravnu oblast u dinamičnom razvoju u okviru modernih država koje se zasnivaju na tržišnom ekonomskom principu sa jedne strane, i idejama socijalne odgovornosti i pravičnosti, sa druge. Poštovanje zakona i dobrih poslovnih običaja u ovoj oblasti nije samo interes ekonomski slabije ili nedovoljno informisane strane – potrošača, već i kompanija koje se na taj način angažuju u fer konkurentskoj borbi na tržištu, koja vodi boljim poslovnim rezultatima, ali i nižim cenama i višem nivou kvaliteta proizvoda i usluga”, rekli su u DDOR-u predstavljajući sertifikat i žig.