Sve o osiguranju

logo-png

„Moj procenitelj“ – nova digitalna usluga UNIQA osiguranja

UNIQA osiguranje je uvelo jedinstven servis na tržištu, „Moj procenitelj“ koji klijentima omogućava da sami budu procenitelji štete: pomoću ove platforme koja je dostupna 24 časa dnevno, klijenti UNIQA osiguranja procenu štete na vozilu ili domaćinstvu mogu da obave brzo i lako, iz svog doma ili sa parkinga, u bilo koje vreme, bez odlaska u poslovnice i fizičkog prisustva procenitelja.

Moj procenitelj  je prilagođen pametnim telefonima i tabletima i ne zahteva instalaciju posebnih aplikacija, a ceo proces izgleda ovako: po obavljenoj prijavi štete na vozilu ili u domaćinstvu, UNIQA preko SMS poruke ili imejla klijentu šalje link koji je aktivan 24 časa ili više, preko koga obavljaju fotografisanje oštećenja na vozilu ili domaćinstvu i neophodne dokumentacije, što omogućava da se ceo proces procene štete završi samostalno u vremenu koje klijentima najviše odgovara i to za najviše 15 minuta.

Moj procenitelj je potpuno automatizovan i kreiran bez kompromisa u smislu kvaliteta, pouzdanosti i sigurnosti zaštite podataka osiguranika. Dostupan je 24/7, a celokupna procena štete odvija se uz pomoć animiranog UNIQA asistenta koji klijenta vodi kroz ceo postupak pružajući neophodnu podršku, uputstva i instrukcije.

UNIQA klijentima ostavlja na raspolaganju mogućnosti za klasičnu ili video-procenu štete, a lansiranjem platforme Moj procenitelj ostvarila je dodatni iskorak odgovarajući zahtevima klijenata za maksimalnu fleksibilnost, vrhunski kvalitet servisa usluga, brzinu i jednostavnost.

Nakon zajedničkog rada na projektu video – procene štete koji je UNIQA prva na našem tržištu i u regionu uvela prošle godine, platformu Moj procenitelj razvijala je i implementirala kompanija ICTS iz Beograda.

Zahvaljujući primeni najsavremenijih rešenja i razvijanju online platformi, ova kompanija ima zaokružen ceo proces servisiranja klijenta 24/7 – od momenta iniciranja ponude, elektronske razmene dokumentacije, preko kupovine polise, plaćanja premije, do prijave, procene i isplate štete, kaže se u saopštenju ove kompanije.

Publikacije
Scroll to Top