Globos poziva putnike oštećene preko agencije Mitos da se jave radi odštete

Povodom proglašenja turističke agencije Mitos Travel insolventnom, iz kompanije Globos osiguranje stigao je poziv oštećenim putnicima da se jave do 2. septembra radi nadoknade štete.

Zapisnikom o inspekcijskom nadzoru Ministarstva turizma i omladine – Sektor turističke inspekcije broj 003025155 2025 od 11.08.2025.g, utvrđena je insolventnost Mitos doo (MB 21677116), čime su se stvorili uslovi za aktivaciju polise osiguranja insolventnosti br. IN-0000082, izdate od strane Globos osiguranja.

Pozivamo sve oštećene putnike, koji do sada nisu prijavili svoje potraživanje Globos osiguranju da u roku od 15 dana, odnosno najkasnije 02.09.2025. godine prijave svoje potraživanje uz slanje sledeće dokumentacije na komunikacije@globos.rs, i to:

  • za ugovarača polise: ime i prezime, JMBG, broj tekućeg računa, kontakt telefon
  • ime i prezime osobe/osoba koje je trebalo da putuju
  • skeniran potpisan ugovor o putovanju
  • dokaz o uplati celog ili dela aranžmana
  • prepisku sa agencijom ukoliko je postojala
  • prepisku sa predstavnicima smeštaja iz koje se jasno vidi da ugovorena obaveza neće moći da se realizuje

Takođe, potrebno je da svi putnici koji su se prijavili Globos osiguranju, a nisu dostavili sva navedena dokumenta, ista dostave do navedenog roka.

Nakon toga, Globos osiguranje će početi isplatu potraživanja oštećenim licima koja su dostavila kompletnu dokumentaciju, u skladu sa odredbama polise osiguranja i odnosa osigurane sume i ukupnog iznosa potraživanja oštećenih putnika.

 

Scroll to Top