Generali Osiguranje Srbija uvodi svoju novu digitalnu platformu Advance Care, koja će omogućiti jednostavniji proces obrade odštetnih zahteva po osnovu privatnog zdravstvenog osiguranja, povećati zadovoljstvo klijenata i poboljšati efikasnost u ovoj vrsti usluga. Reč je o naprednoj tehnologiji koja ima za cilj da transformiše tržište privatnog zdravstvenog osiguranja u Srbiji, funkcionišući kao ekosistem koji povezuje osiguravajuće kompanije, zdravstvene ustanove i klijente.
Nova digitalna platforrma integriše naprednu analitiku podataka i veštačku inteligenciju, i obezbeđuje jednostavnije korišćenje.
„Sa ovim novostvorenim digitalnim ekosistemom za privatno zdravstveno osiguranje, dodatno ćemo automatizovati obradu odštetnih zahteva, smanjiti opterećenje pružalaca medicinskih usluga i na kraju, poboljšati iskustvo naših korisnika”, rekao je Manlio Lostuzi, regionalni direktor Generali CEE i generalni direktor Generali CEE Holdinga.
Ključne karakteristike uključuju:
- Brži proces predautorizacije i isplate odštetnih zahteva
- Proces bez papira: bez razmene dokumentacije za više od 75% odštetnih zahteva
- Praćenje refundacije medicinskih troškova u realnom vremenu, čime se obezbeđuje transparentnost
- Automatizovano upravljanje odštetnim zahtevima: ubrzavanje celokupnog procesa i smanjenje mogućnosti ljudske greške
„Naš cilj je da donesemo rešenja koja olakšavaju život klijentima, pružaocima zdravstvenih usluga i Generaliju, koristeći naše znanje i alate sa drugih tržišta i prilagođavajući se lokalnim potrebama“, rekao je Hose Pedro Inacio, izvršni direktor Advance Care.
„Srbija je prva zemlja koja u okviru Generali grupe implementira platformu Advance Care“, rekao je Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija. “U ovom trenutku oko 100 hiljada građana koristi prednosti privatnog zdravstvenog osiguranja preko naše kompanije, ali je perspektiva daleko veća. Zdravstveno osiguranje ima dvocifren godišnji rast i sa ovakvim tehnološkim unapređenjem očekujemo da napravimo značajan iskorak u ovoj oblasti osiguranja.”
„Naša nova Advance Care digitalna platforma klijentima će omogućiti potpuno digitalno iskustvo, od procesa zakazivanja pregleda, razmene dokumentacije, do slanja obaveštenja i različitih vrsta upita. Platforma je potpuno prilagođena telekonsultacijama sa lekarima, usluzi koja je veoma razvijena u svetu i čiju ekspanziju očekujemo i kod nas u bliskoj budućnosti. Naši partneri, ustanove koje pružaju medicinske usluge, imaće potpuno digitalizovanu prepisku sa nama, a više od tri četvrtine uputa na lečenje i isplata odštetnih zahteva biće rešavano bez angažovanja zaposlenih, potpuno automatizovano. Rokovi plaćanja se skraćuju na dva radna dana od obavljenog pregleda“, rekao je Veselin Danilovac, član Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija.
„Prva smo kompanija koja je u saradnji sa Generalijem integrisala Advance Care rešenje“, rekao je dr Milan Dinić, suvlasnik i medicinski direktor Vizim klinike.