Sve o osiguranju

logo-png

Triglav u Srbiji: rast premije od 17% u prvom kvartalu

Triglav osiguranje Srbija je u prvom kvartalu 2016. godine, u poređenju sa istim periodom lane, zabeležilo rast fakturisane bruto premije u evrima od 17 odsto. Segment neživotnih osiguranja zabeležio je rast u evrima od 17 odsto, dok je u prva tri meseca porast u delu životnih osiguranja u evrima veći za 33 odsto u odnosu na prvi kvartal 2015. godine.

Društvo je postiglo visoki rast i u segmentu zdravstvenog osiguranja. Zapaženo povećanje premije zabeleženo je i u delu automobilskog osiguranja (ukupna premija se povećala za 18,1 odsto) kao i drugih osiguranja bez automoblskog (rast premije u visini 15,3 odsto).

Prodajni rezultati odrazili su se i na tržišni udeo, koji je porastao za polovinu procentnog poena na 4,2 odsto (podatak za period januar-septembar/2015). U prilog činjenici da je poslovanje u prvom kvartalu ove godine bilo uspešno, govori i kombinovani racio u visini 97,8%.

Zahtevne prilike na tržištima osiguranja i prvenstveno istorijsko niski nivo kamatnih stopa na finansijskim tržištima utivali su, baš kao što su to i očekivali u Triglav grupi, na poslovanje vodeće osiguravajuće i finansijske grupe u Sloveniji i u regionu Adria u prvom tromesečju 2016. godine. Triglav grupa je na slovenačkom tržištu fakturisala 84,2 odsto konsolidovane bruto premije, što je za pola procenta više nego u istom periodu lane.

Na tržištima van Slovenije sva kćerinska osiguravajuća društva su, osim u Banja Luci, ostvarila rast premija. U skladu sa strateškim usmerenjima i planom za ovu godinu, Triglav grupa ostaje prioritetno usmerena na očuvanje visoke finansijske stabilnosti, profitabilnosti i bezbednosti poslovanja.

Publikacije
Scroll to Top