Sve o osiguranju

logo-png

Triglav osiguranje Srbija razvilo novo dobrovoljno zdravstveno osiguranje za vanbolničko lečenje

Čak 93% ispitanika je koristilo usluge privatnog stomatologa, a čak 51% ispitanika posetilo nekog specijalistu izuzimajući alternativnu medicinu i pomenute stomatologe, kaže istraživanje navika korisnika medicinskih usluga koje je organizovala Triglav grupa na tržištu Republike Srbije tokom marta 2016. godine. Isto istraživanje pokazalo je da je više od 35% ispitanika koristilo usluge privatnih dijagnostičkih ordinacija i laboratorija i da je sve veća zainteresovanost korisnika za uslugama dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja. Zato je Triglav osiguranje Srbija razvilo novo dobrovoljno zdravstveno osiguranje za vanbolničko lečenje.

„Proizvod je namenjen kako fizičkim licima tako i kompanijama, odnosno zaposlenima kao korisnicima specijalističkih i pregleda lekara opšte prakse, dijagnostike i laboratorijskih analiza“, rekao je Dragan Marković, generalni direktor Triglav osiguranja u Srbiji.

Polisa se aktivira telefonskim pozivom Medicinskog kontakt centra Triglav osiguranja, u kojem će dežurno medicinsko osoblje pružiti svu neophodnu stručnu pomoć u vidu saveta, informacija o zdravstvenim ustanovama koje su na raspolaganju klijentima kao i u organizaciji i zakazivanju termina posete odgovarajućem lekaru. Maksimalni period čekanja do posete lekaru može biti do 3 dana, ali se u 80% slučajeva može računati na ugovaranje termina kod odabranog specijaliste već istog dana.

Nova usluga Dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja pokrivaja ugovorene troškove vanbolničkog lečenja bilo da se osiguranje ugovara individualno, porodično ili kolektivno za kompaniju. Ugovaranjem ove vrste osiguranja, klijentima se garantuje jednostavno zakazivanje i korišćenje usluga privatnih zdravstvenih ustanova, laboratorija, ordinacija i klinika, bez potrebe za čekanjem.

Publikacije
Scroll to Top