Merkur Osiguranje

Dunav osiguranje u 2015. prodalo 19,82 odsto više polisa nego u 2014.

„Prodate su 286.543 nove polise u odnosu na 2014, i dostignuta je cifra od 1.732.221 polise“, rekao je na Kopaonik Biznis Forumu Mirko Petrović, generalni direktor ove kompanije.

Rast je naizraženiji u autoodgovornosti, gde je povećan broj polisa za 26,27 odsto. Broj zaključenih polisa za auto-kasko osiguranje beleži rast za 28,95 odsto, a osiguranja imovine od požara za 31,55 odsto.

Ostala osiguranja imovine povećana su prošle godine za  8,74 odsto dok je osiguranje od opšte odgovornosti zabeležilo porast od čak 58,4 odsto.

Prošlogodišnji neto dobitak Dunav osiguranja iznosi 370,3 miliona dinara, dok je u istom periodu 2014. ostvaren gubitak u iznosu od 1,4 milijarde dinara, rekao je Petrović.

U prošloj godini je ostvaren i rast tržišnog učešća, sa 27 na 29 odsto.

Prema njegovim rečima, bruto premija osiguranja lane je iznosila 21,5 milijardi dinara, što je u odnosu na 2014. godinu za 22,3 odsto ili za 3,9 milijardi dinara više.

Petrović je istakao da je ukupna naplaćena osiguravajuća premija dostigla prošle godine 21,8 milijardi dinara, te da je veća od bruto premije, što je, kako je rekao, kuriozitet u industriji.

Dodaje da je neto priliv iz osnovne delatnosti 3,2 milijarde dinara.

„Poboljšana je i struktura naplaćene premije, pa je dobitak iz investicione aktive 718 miliona dinara, i za 56,2 odsto, odnosno 258,4 miliona dinara viši nego u istom periodu 2014. godine“, naveo je Petrović.

Ukupna investiciona aktiva za 2015. godinu iznosi 19,9 milijardi dinara, odnosno povećana je za 3,6 milijardi dinara u odnosu na 2014. godinu, podvukao je Petrović.

Prema njegovim rečima, troškovi Kompanije su smanjeni.

„Kompanija je podigla fakturisanu premiju za 22,3 odsto, naplaćenu premiju za 21, 3 odsto, a svoje troškove je smanjila za 307 miliona, odnosno 4,1 odsto“, objasnio je Petrović.

Kako navodi, povećani su troškovi pribave, ali su dramatično smanjeni troškovi uprave, i to za 21,3 odsto.

 

DDOR

Možda će vam ovo biti zanimljivo

Osiguravajuće kuće moraju ozbiljno da se pozabave digitalizacijom – zaključak stručnog skupa o digitalnoj transformaciji u Aranđelovcu

Osiguravajuće kuće moraju ozbiljno da se pozabave digitalizacijom, kako bi se što pre uključile u ...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *