Usluge Milenijum osiguranja dostupne on-line i telefonom

Usled aktuelne situacije sa korona virusom u našoj zemlji i proglašenja vanrednog stanja, kompanija „Milenijum osiguranje“ a.d.o., preduzela je mere zaštite svojih klijenata i zaposlenih u skladu sa preporukama državnih i zdravstvenih institucija,  u cilju prevencije i sprečavanja daljeg širenja virusa „Covid -19“. Tokom rada pod izmenjenim okolnostima, korisnicima osiguranja usluge su dostupne preko online i telefonskih servisa i mogu se ostvariti bez odlaska u ekspozituru.

Počev od 23. marta, ekspoziture i prodajne kancelarije Milenijum osiguranja će raditi radnim danima u skraćenom režimu, od 9 do 14 časova. Radno vreme svih ekspozitura i prodajnih mesta dostupne su ovde.

Rokovi za prijavu štete produžavaju se do normalizacije situacije u celoj zemlji.

Od brojnih usluga dostupnih bez odlaska u ekspozituru, izdvajamo sledeće mogućnosti:

– Kupovina polisa osiguranja 24/7 putem webshop-a omogućena je za putno, osiguranje Pomoć na putu, osiguranje domaćinstva i Siguran kvadrat (osiguranje stana, stvari u stanu i članova domaćinstva).

– Zahtevi za ponudu i obnovu osiguranja mogu se poslati ispunjavanjem kontakt forme na sajtu, pozivanjem Call centra ili slanjem upita mejlom (informacije su dostupne na sajtu ove kompanije)

– Prijava štete bez odlaska u ekspozituru preko on-line servisa (informacije na sajtu)
Popunjene zahteve za prijavu štete korisnici mogu slati i na adresu ekspoziture Milenijum osiguranja redovnom poštom, a na raspoloaganju je i mogućnost prijave štete telefonom.

Možda će vam ovo biti zanimljivo

UNIQA osiguranje doniralo 5 miliona dinara za nabavku respiratora

UNIQA osiguranje doniralo je 5 miliona dinara za nabavku respiratora i druge neophodne medicinske opreme. ...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *