ponedeljak , 8 februar 2016
  • debela - majica

    Da li ste skloni prazničnom prejedanju?

    Da živite u Americi i da ste skloni prejedanju, a naročito tokom učestalih praznika, polisa životnog i zdravstvenog osiguranja bi Vas koštala više nego da takvu potrebu nemate: osim redovnih rizika od...

  • IT i osiguranje

    IT u osiguranju: san i noćna mora menadžera prodaje

    Neki će reći – trendovi dolaze i prolaze, ali ono što je u IT danas trend, sutra već postaje potreba i zahtev. Da li osiguravači u Srbiji dovoljno ulažu u tehnološki razvoj, ili ih polako „gazi vreme“...

  • bliznakinje kule

    Možemo li da se osiguramo od terorističkih napada?

    Teroristički napadi su samo u 2014. godini napravili štetu u iznosu od oko 53 milijarde dolara. Da li znate da je i kod nas moguće osigurati imovinu od terorističkih napada? Statistike pokazuju da bro...

Najnovije na sajtu

Uz kasko polise Triglav osiguranja u Pančevu – besplatna pomoć na putu

Kompanija Triglav osiguranje otvorila je zastupništvo u Pančevu, čime se nastavlja širenje poslovanja ove kompanije u skladu sa strateškim pravcima razvoja. Povodom proširivanja svoje mreže prodajnih mesta, svi klijenti ovog Zastupništva koji zaključe auto kasko polise u naredna dva meseca dobijaju besplatno polisu pomoći na putu, čija je vrednost 2.500 ...

Pročitaj više »

Duško Jovanović, Udruženje osiguravača Srbije (UOS)

DUSKO-JOVANOVIC-foto-za-Lelu-1

  Generalni sekretar Udruženja osiguravača Srbije. Rođen je 1957. godine u Čačku. Završio je Ekonomski fakultet u Beogradu, smer Ekonomska politika i planiranje. Profesionalnu karijeru započinje 1983. godine kao pripravnik (referent za investicije) u Narodnoj banci Srbije, u Zavodu za izradu novčanica i kovanog novca (ZIN). Finansijski direktor Zavoda za ...

Pročitaj više »

Miroslav Savanović, direktor IN2 u Srbiji: Osiguranje nije konzervativna institucija

Miroslav manja

  Velike svetske osiguravajuće kompanije prepoznale su mogućnosti koje pružaju informacione tehnologije – od povećanja prodaje do prostora za uštede u poslovanju. Dok se do nedavno uglavnom brinulo o tome kako prikupiti što veći broj osiguranika, sada je akcenat sve više na brizi o postojećim klijentima – o tome kako ...

Pročitaj više »